מתנות מקוריות מעץ

     
 

 טיפים לבחירת מתנות מקוריות מעץ

מתנות מקוריות מעץ מכילות את כל מה שאתם צריכים בשביל העובד או בשביל הלקוח להבעת הערכתכם לנאמנותם ולשמירה על הקשר עמכם כבית עסק. על מנת להשכיל לבחור מתנות מקוריות מעץ באופן מקצועי, הכנו לכם מקבץ טיפים שימושי עליו מומלץ לעבור בטרם צאתכם לדרך. מי שעיין בו בעבר שיפר לחלוטין את סגנון המתנות שהעניק ויצר מציאות חדשה מול אנשי הקשר שלו שנעשתה ורודה הרבה יותר ביחס לעבר.

טיפ מס' 1: אל תחשבו רק על "מה" נותנים, אלא גם על "איך" מה שאתם נותנים ייראה

יומן יכול להיות אוגדן קרטון ונייר, אבל הוא יכול גם להיות בעל משטחי עץ וספירלות יפות. פנקס יכול להיות מבוסס על דפים מהודקים לקרטון אבל הוא יכול גם להיות פנקס עץ עם דפים כרוכים בחום או בספירלה. אפילו לוח השנה, שבדרך כלל מעוצב על בסיס קרטון עשוי להיות עשוי כולו מעץ, עם גילופים ופיסולים אומנותיים. כשאתם בוחרים בסוגים כאלה של מתנות אתם עשויים להוציא יותר, אבל גם להביע הערכה חסרת פשרות למי שעומד עמכם בקשר ובכך לשמר אותו נאמן לעוד זמן רב. כשהוא יבין באיזו מתנה השקעתם בו הוא יהיה שם כדי להישאר עמכם לעוד שנים רבות.

טיפ מס' 2: התאימו את אופי המוצר לאופי האירוע לשמו המתנות ניתנות

באירועים של כלל המשתתפים, עובדים ולקוחות, סגנון המתנות צריך להיות כללי, ולהתבסס בעיקר על מסרים אורייניים רשמיים של בית העסק: לוח שנה עם עיצובים ולוגואים פרי בית העסק, יומן במתכונת דומה, וכד'. לעומת זאת, כאשר מדובר על אירוע יחיד או מעטים, למשל אירוע יום הולדת לעובד או קבוצת עובדים, מומלץ לתת הרבה יותר, ולשדרג את המתנה למוצר מפוסל ומגולף יוקרתי, כמו למשל מתקן הצבת עטים, מתקן אחסון דפי ממו, מתקן לעפרונות, מעמד שולחני, וכד'. שימו לב כי המשפט “GOOD THINGS COME IN SMALL PACKAGES” (דבריo טובים מגיעים באריזות קטנות) נכון גם כאן, שכן באירועים המוניים, גודל המוצרים גדול (לוח שנה, יומן A4, ועוד), בעוד באירועים מעוטי משתתפים בהם נחגג יום הולדת לאחד העובדים או הלקוחות המתנות ייראו קטנות יותר אך גם יהיו איכותיות יותר בפועל בשל עיצובן הייחודי וריבוי השימושים שלהן.