אלבומי כיסים

     
 

אלבומי כיסים

רכישת אלבומי כיסים – עצות מועילות

ענף אלבומי כיסים נמצא בהאטה לאחרונה . הסיבות לכך הן רבות אך הסיבה המרכזית היא הטכנולוגיה . ההמצאה של אותן מצלמות דיגיטליות דחקה את רגלי תמונות הסטילס אל מחוץ לשוק , ובדרך הפכה גם את

אותם אלבומי כיסים למיותרים משהו .

נכון , ישנם אירועים שעדיין המסורת לרכוש אלבומי כיסים ולשים בהם תמונות תקפה – חתונות , בר מצווה , בת מצווה , ברית , בריתה , חנות , מסיבות רווקים ועוד . אך עדיין , גרף המכירות של אותם אלבומי כיסים מציג ירידה תלולה והפועלים בתחום חייבים להתחיל לאמץ מוחם ולחשוב – איך משנים את זה ? מה אני יכולים לעשות כדי לשפר את המצב ? מדובר בשאלות קשות אך שאלות שקצת חשיבה יזמית תביא להם תשובות במהירות . 

האלבומי כיסים של המאה ה21

אז מה אפשר לעשות כדי להפוך את האלבומי כיסים לרלוונטיים שוב ? ראשית , להפוך אותם לדיגיטלים . הריבוי האדיר של תמונות הסטילס הפך את הבחירה בתמונות הראשיות לקשה ובעקבות כך הצרכנים התייאשו וכבר לא קונים אלבומי כיסים . גם עניין הפיתוח הפיזי של התמונות גם עולה כסף וגם עולה בזמן וטרחה ובשל כך אלבומי כיסים אלה חייבים להפוך לדיגיטלים במהירות האפשרית .

עוד משהו שאפשר לעשות הוא ליצור מאפיין ייחודי לאותם אלבומי כיסים כגון שלושה ממדים . תעשיית הקולנוע למשל הביאה לידי שימוש שלושה ממדים עם הסרטים , האלבומי כיסים יכולים לעשות את אותו הדבר .

ישנן עוד דרכים רבות להפוך את אותם אלבומי כיסים למיוחדים יותר ולהתאים אותם לשנות האלפיים , כתבה זו היא רק הצצה לאפשרויות הגלומות בתחום זה . יצרני אלבומי כיסים חייבים לקחת עצמם בידיים במהרה .